Pamuk yüzü göründü herşey güzel dedi bacakları uzun dedi kollarını gördü gösterdi herşey normal ama sadece burun kemiğini göremedim eli yüzünde dedi ikili taramada da ultrasonda da burun kemiğiyle ilgili bir şey söylememişti başka doktordu ultrason kağıdını gösterdim o da görememiş dedi ama ikili taramadaki doktor öyle bir şey demedi sağlıklı demişti. Uzun oldu kusura bakmayın 😔