Gulsahgunhan ilk doğumumda eşim kaldı ilk lavaboya gitmek falan gerektiğinde serum da olduğu için mecbur benimle lavaboya girdi bekledi yeri geldi hasta bezimi değiştirdi, bir de mesela bazen emerken göğüsü ovuşturmak gerekiyor annem veya kayınvalidem olsa utanırdım 😊 ama haziranda 2. Doğumum olacak bu sefer devlette olacağı için eşim kalamayacak ya görümcem ya kayınvalidem kalacak bakalım sorun yaşayacağımı sanmıyorum ama imkan olsa yine eşimi tercih ederdim