Mommys20 benim önden belirtim vardı ama grip gibiydi sanki üşütmüş gibiydim önce ishal oldum 4-5 gün boğaz ağrısı çektim 2 gün öksürük ve dün çok kötüydüm öksürük ateşim yüksekti 39 derece bacaklarım çok ağrıyordu belim sırtım, gözlerim sürekli akıyordu . Acile gittim direk .