Ceycey_ Merhaba, 5+5 hamileyim geçen hafta keseyi gördük.Haftaya kalp atışı için çağırdı. Bazen regl ağrısına benzer ağrılarım oluyor sizlerde de oluyor mu? Normal mi acaba yoksa doktora sorsam mı ?
Elsa57- Ceycey_ normal canım bende 5+4 te bebegi gördüm Perşembe kalp atışına çağırdı. Benim lekelenme ve bel ağrım çok oluyordu doktoruma göründüm normal dedi bana