Frowerrbaby Bugün kontrole gittim hala cinsiyetimiz belli degil😊bebegin normalde kafası assagida olur bizim ki poposu assagida bu durumu yaşayan varmı kızlar .çok rahatsız oluyorum bu arada nefes alıp vermede ve mide eksimeleri oluyor .gece düzenli uyuyamıyorum .sık idrara çıkıyorum.
Bircanm Frowerrbaby bence haftanıza göre normal duruşu makat geliş diye söyler doktor ben 29 hafta oldum hala öyle duruşu doğuma yakın bebeğin kafası aşağı döner diye biliyorum 😊
tatlibebegim_ Frowerrbaby bende 23 haftalığım ayakları kasıklarımda atıyor kafası midemdeymiş doktor öyle söyledi
11-02- Frowerrbaby o haftalarda çok değişiyor pozisyonları 35. Haftadan sonra doğum pozisyonunu alıyorlarmış bende nefes alamıyorum 36. Haftadayım bebek makat gelişi ters duruyor başı göğüs kafesimin altında
Tanem066 Merhaba.ben 23 haftalik hamileyim benim kızım da başı Mide me dayanıyor sürekli aşağı ya tekme atıyor wc den çıkamıyorum😃sordum da dönmesi çin daha erken dedi doktorum bakicaz❤️
Frowerrbaby Tanem066 Tanem066 şuan bende öyleyim 😅 dönsün diye dua edicem 🤗🤗 doktor dedi zaten arkası dönükse kız diyoruz dedi ama .görmediğim için birşeyde diyemiyorum dedi .
Frowerrbaby Bircanm evet makat gelişi ve arkası dönük .resmen toplanıyor karsığımda .diğer gebeligimde doğuma yakın oluyordu toplanma .rahatsız edici bir durum 😊 hayırlısıyla kucagimiza alalım .cinsiyeti ne bebeğinizin bu arada
Frowerrbaby tatlibebegim_ yaa normal bir durum mu acaba bilemedim.tek değilmişim bu arada 😊 uzun bir süre böyle devam edicek sanırım 🤔
Cmscms06 Henüz çok erken zaten sık sık şekil değiştirebilir iyice büyüyene kadar. Benimki 32de hala makat gelişti, egzersizlerle döndürdük 33+2 de baş geliş oldu çok şükür 35 oldum hala da öyle çok şükür inşallah doğuma kadar tekrar dönmez 😂
11-02- Cmscms06 inş cnm benimde 32 de baş aşşa pozisyondaydı 35 de makat gelişi oldu ters duruyor şuan doktorum sezeryan olursun dedi 36. Haftadayım bakalım ne olck
Frowerrbaby Cmscms06 ay dönmesin canım .öylece kalsın 😅 🤗 ben de 30 Lara kadar böyle kalırsam ooo vay halime .gece kötü oluyorum ben yaa
Bebeklinko24 Cmscms06 bende 30. Haftadayım 21. Haftada detaylıda tersti hala ters nasıl bi hareket yaptınız
Cmscms06 11-02- ben doktorumun tavsiyesiyle youtube’dan simge duman’ın bebeği çevirme egzersizini yaptım o sayede dönmüştü tavsiye ederim 37-38e kadar dönebiliyomuş o egzersizle ☺️
Frowerrbaby 11-02- benimde şimdiden öyle dedi .zaten bu 3. Gebeliğim 2. Kızımda sezeryan olmuştum .buda sezeryan olacak .Allah’ın izniyle
11-02- Frowerrbaby evt gerçekten öyle sancılardan şiddetli ama hayla beklemedeyiz 37. Haftayı mı bekliyor anlamadım bakalım ne olck
11-02- Cmscms06 dönse bile sancılarım var ama rahmim açılmadı yani yine herhalde sezeryan yaparlar sancılarımı durduramıyorlar çünkü belkide 37-38. Haftayı bekliyorlar bilmiyorum
Frowerrbaby 11-02- hayırlısı ile gelsinler az kalmış gerçi birde sana sormak lazım 😊 son haftalarda günler gecmiyor
Mercimeek Frowerrbaby kuzum normal olan şuan bu 30. Haftada benim bebeğim baş aşağı döndü zor olan dönem baş aşağı döndüğünde başlıyor durup durup mideme vuruyor kaburgamı tekmeliyor 🥹
Frowerrbaby Mercimeek yaaaa🤗🤗 benimde şuan toplanması ve ayaklarının karsiklarimda vajinama çok yakın hissetmem çok rahatsız edici cidden .ben 10 yıl ara vermiştim sanki ilk gebelik mis gibi hissediyorum diğer çocuklarıma hamileyken hiç bir rahatsizligim olmamıştı oysaki 😊😊