Bceylan Yagliyorum bebe yag kantoran yağ Krem suruyorum kolonya sürüyorum fayda etmiyor Çatlaklarım var ama o sorun değil kasinmasin yeter artık ne yapcam ben
_ruyaninannesi_ Bceylan çatlaklardan dolayı kaşınıyor elleme bnce nemlendirici falan sur kasidiginda izler oluşuyor
Minikkimyager Bceylan önceki hamileliğimde de kullandım hakiki zeytinyağı.kiyafet falan yaglaniyor ama en iyi o gelmişti her gün baştan aşağı sürüyordum .bebek yağı falan bişey fayda etmedi
Derinmom Bceylan o kaşıntıyı en iyi ben bilirim :( beni kantoron falan iyice mahvettiydi sivilce sivilce olduydu kaşınırken aglıyordum artık. senin de öyle mi oldu )
_ruyaninannesi_ Bceylan doktor a söyle belki başka bir şey den de kaşınıyorsun dur cokmu kötü kaşınıyor
Bceylan Babykalamar valla bilmiyorum ki öyle mi oldu Bir anda çatlaklarım çıktı hatta 1 günde buzamana kadar hiç çatlağım yoktu Bebe yağı ile nemlendiriyordum