Lou ben ilk kızımda oldum hiç acı agrı hissetmedim sadece çocuğu çıkarırken göğüs altına baskı yapıyorlar o sıra da midem bulanıyordu o kötü etmişti beni hem bacak uyuşukluğu geçene kadar ağrılarında geçmiş oluyo normal anestezi de uyanınca ağrıları hissediyormuşsun bunda çok fazla bi ağrında olmuyor
Lou