Nurceyhan93 Kızlar merhaba 25 haftalık gebeyim ☺️ Sırt üstü yattığım zaman bebeğimin hareketlerini çok net görüyorum ve hissediyorum ama sırt üstü yatmak sakıncalı diyorlar yan yatınca da hissetmiyorum böyle bir şey yaşayan var mı 🌸