Merryy22 Kızlar ikinci gebelikte tetenoz aşısı kaç doz oldunuz? Özellikle aradan çok geçmemişse(1 sene), mesela hiç olunmasa da oluyor mu sizler ne yaptınız yazar mısınız?
Zeynepaltas Merhaba benim ikinci hamileliğim ilk hamilelikte 2 doz olmuştum 2021 yılıydı vuruldugmda bu hamilelikte tek doz oldum
FatmaTemiz Bende doktoruma sordum 2 yıl önce 2 doz olmuştum bu hamilelikte olmasam olur mu diye 1 doz olsan iyi olur dedi
Gzlhn 2021 de 2 doz olmuştum bu hamileligimde de tek doz vurcakmıs saglık ocagı onuda 20 haftadan sonra dedi
Merryy22 Gzlhn Anladım canım 17. Haftada vurucak bana ya erken yapıyor niyeyse bu haftada da oluyomuş
Seyda08 rabiaaa_ ikk gebeligimde 1 doz oldum. 2020 aralik yada 2021 ocak tam hatirlamiyorm. Suan ikinci gebeligim doktorum 1 doz yeter dedi onuda haftaya olucam