Deletedmom0333 bende 1 buçuk ay daha beklicem cinsiyet için bana da çok uzun geliyor :) ama içime doğan kız sanki. Göğüs uçlarım kararmadı, saçlarım matlaştı, aşermem çok bulantım. Bunlar kız belirtisi derler. Bide yüzümde hiç sivilce çıkmazdı sivilcelenmeye başladı gibi.. bakıyorum genelde kız belirtilerinde yazıyor bunlar.. hayırlısı tabi sağlıklı olsun da 🥰