Benim 3 aylık iken bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj ile alındı. 1.5 yıl kadar önce oldu bu olay şimdi ise Haziran ayında taşınacağız fakat bazı annemin sağlık sorunları olsun, ablamın yıllardır çocuğunun olmaması olsun beni düşündürdü ve yeniden denesek mi diye aklımdan geçiyor.
Siz olsanız taşınmayı mı beklersiniz yoksa direk korunmayı bırakır mıydınız ?