Arkadaşlar bu akşamdan beri altıma kaçırıyor gibi hissediyorum WC ye çıkınca da beyaz akıntı geliyordu parçacıklar vardı ihtimal vermedim doktora söyledim fazla su gelirse doğumhaneyr gel dedi
Bu sabah ta baktım peçeteye pembe kan geldi ve kasık ağrılarım belim ağrısı başladı sanırım nişanım geldi 😳😳😳