Arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın ben progestan fitil kullanıyorum ama doğru mu kullanıyorum yanlış mı bilmiyorum yoksa daha da mı itmem gerekiyor onu da bilmiyorum. Fitili ittiriyorum ve işaret parmağımın ilk çizgisine kadar giriyor sanki böyle yerleşiyor gibi oluyor ama sonrasında akıntısı da oluyor daha fazla mı ittirmek gerekiyor