Sedagnlty bende ilk çocuğumda gebelik zehirlenmesi yaşadım canım. Şimdi tekrar hamileyim ecopirin kullanıyorum, magnezyum verdi sabah iç tansiyonun 120/80in üstüne çıkarsa akşamda iç dedi. Eğer 130/80 in üstüne çıkarsa yada 130/70 olunca bile şiddetli baş ağrın olursa alfamed iç dedi. Çok şükür ecopirini ve sabahları magnezyumu içtikten sonra çok çok nadir oluyor tansiyonumun yükselmesi. Sende güzel sonuçlar alırsın inşallah