Bagci01 29+2haftalık gebeyim karnımın alt kısmında pıt pıt kalp atışı gibi hareket hissediyorum ilk defa oluyor anlamadım ne olduğunu endişelendim sebebi nedir bilen var mı
Hilalaktscbk Bagci01 Günümüz aynıymış ben uzun zamandır hissediyorum 2 haftadır falan artış gösterdi gülüyorum hıçkırığını hissedince bazen de uzun sürünce sinirleniyor gibi geliyor araya tekmeler giriyor çünkü kendi kendimize eğleniyoruz 😁
Bagci01 Esrayldrmmm çok değişik geldi kalp atışı sandım sonradan öyle bişe de o kadar net hissedilmez dedim
Nur7536 Bagci01 ben 31 deyim bendede uzun süredir dediğin gibi bende kalp atışı diye aklımdan geçti ama olabilir mi
Esrayldrmmm Nur7536 yok kalp atışı çok hızlı olur onu hissetmek zor bence ben 38. Hafta dayım uzun zamandır hıçkırığı var 😅
Hilalaktscbk Bagci01 O oluyordur da bu haftalar daha net hale geliyor ondan hissetmeye başlamışsındır 🤭 sağlıkla gelsin 🫶🏻
Bagci01 Hilalaktscbk pıt pıt atması bitti şimdi tekmeliyor benide😅 Rabbim sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Guler92__ Evet bende de başladı iki gündür endişelendim önce ama hıçkırık olabileceğini düşündüm sonradan 30. Hafta benimde demek ki normal
ilzanlugre Bagci01 bebek aşağıya döndüyse hıçkırığını öyle hissediyor olabilirsiniz benim 27. Haftada aşağıya döndüğünden beri hıçkırması rahat bırakmıyor makatınız bile zonkluyor sanki 😀
Sankus Bagci01 aynı haftadayiz aynı durum bendede var elimi üzerine koyuyorum hatda 20 dakika falan devam ediyo kaç gündür artık tekrar ediyo kalp değilde bugün doktora sorucam merak etdim bende🤣
bebegimhayalim Bagci01 bende 28+5 son 2 3 gündür bende de oluyor bende kalp atisi sandım ama hızlı hızlı atıyor bide dedim kalp atisi böyle pit pit hissedilmez heralde meğer hickirikmis şimdi yorumlarda gördüm 😂😂♥️