selmabtr45 Kızlar 36+3 aşırı kasılma var terletiyor beni sizce doğummu Geliyor suyum gelmedi daha ama iç çamaşırım azar azar ıslanıyor ne yapcam bilmiyorum
Su-papatyasi selmabtr45 aynı gündeyiz ikimizde birazdan kontrole gidicem cnm problemler aynı sancıyla uykudan uyanıyorum iç çamaşırım ıslak bakalım doktor ne dicek terleme desen yatak ıslanıyor terlememden
dolunay__ selmabtr45 bence normal bende 36 havtalik 1 oldum sürekli akıntı var kasılma sanki bebek çıkacak gibi duruyor az hareket
2lokummannesiii selmabtr45 eğer akıntı değilse suyunuz sızıyordur. Mutlaka doktora gidin ciddi kasılmalar doğum belirtisi olabilir.
Didemm91 selmabtr45 ben de 36+3teyim. 2 gün önce aynıydım. Kasıntıdan yürüyemiyordum çişimi tutamıyordum baskıdan. Doktoru aradım doğum belirtisi olabilir dedi. Gece acile gittim. Şükür sancı ve açılmam yoktu eve geri döndüm. Uzanıp dinlendiğinizde geçmiyorsa doktora gidin.
Seymoshh selmabtr45 bende 36+4 üm yalancı kasılmalar oluyor çoğu geçen gün nst ye girdim sancı vuruyor ama nstde çıkmıyor
selmabtr45 İnşallah yalancı kasılmalardır kızlar daha erken istemiyorum şuan gelmesini bebeğin iki hafta daha kalsa daha iyi olur