Balarisiii Kızlar korkmuyorum ikinci sezaryenim hiçbir işlem acılı ağrılı değil çünkü sadece çok acıktım şuan çookk açım 😂 dua edin gaz işleminden kolay geçeyim de hemen bişeyler yiyeyim yaaa açlık çok zor😂😂
Yenianneperci35 Balarisiii Rabbim yardımcınız olsun🙏 sağlıkla güzellikle kucağınıza alın🙏 umarım tez zamanda da yemeğe kavuşursunuz 🙈🌸
Birsevdamasali Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️🙏 Hahaha doğumdan çok düşündüğüm tek şey onca saat nasıl aç kalacağım