Sudeakay Kızlar karnım yeni yeni çıkmaua başlıyor böyle kasıklarım belim felan ağrıyoe bazen tek taraflı Bazen de kasığıma aniden bir sancı saplanıyo 1 dakika içerisinde geri geçiyor. Aslında normalmiş vücudum için ama benden başk kimse de de oluyor my merak ettim açıkçası
_almirasmom Sudeakay ben 9+4 benım sıskınlık var wc gıdınce gecıyo benım karnım daha cıkmadı bırde 2 . Gebelıgım kızım daha 10 aylık herkes cıkması lazım dıyordu sjsjs🤣 rahiminiz buyudugu ıcın bole seyler hıssedebılırsınız 🫶🏻
Busraoz Sudeakay 9+3 benim karnım direkt çıkmıştı ama öyle bir gebe karnı değil şişkinlik tamamen. Hala da aynı.. Aşırı şiş hissediyorum ve dediğiniz kasık ağrısı saniyelik bende de oluyor kramp gibi, bıçak sokuyorlar gibi saniyelik geçiyor. Ağrı devam etmediği için bir sorun görmüyorum ben anlık kasık ağrıları olabilir ilk gebeliğimde çok daha fazla diye hatırlıyorum özellikle bel ağrısı..
esra1esra 7+3 teyim benim de çok kısa süreli ağrılarım oluyor geçiyor. Hem de vücudumun farklı yerlerinde dolanıyor, bazen karnıma, bazen ayağıma, bazen bacağıma böyle değişik yerlere ağrı giriyor ve saniyeler içinde geçiyor
Sudeakay Busraoz hah aynen tam bir Çıkma değil gaz varmış gibi şiş rahmim aynı tarif ettiğin gibi ara ara geliyor sancı çok garip
Busraoz Sudeakay Bir riskin yoksa yapabilirsen hafif egzersiz çok iyi geliyor 1 haftadır yapmaya başladım ben🙏🏻
Sudeakay Busraoz çok şükür bir risk ya da kanama söz konusu olmadı bu zamana kadar pilatese gitmeyi düşünüyorum ama doktor evde televizyon karşısında hareket yapma bir uzman eşliğinde öneriyoruz dediği için evde yapmıyorum senin takip ettiğin kanal felan mı var