Merhaba bu gün tam 37 haftalık olduk ama aşırı mide yanmamiz var ozellikle su icince basliyor ac veya tok karna oliyim hiç fark etmiyor bir bardak su bile içsem saatlerce midem yaniyor içtiğim suyun markasını da değiştirdim hala aynı çok kötü yanıyor özellikle gece uykudan uyanıp içtiğim su beni mahfediyor sabaha kadar yatirmiyor anlatilmiyacak bişey bu su icince sadece böyle oluyor ama bundan eminim icmesemde olmuyor ne yapmam lazım bilmiyorum bı bende mi böyle oluyor normal mi bu durum ayni durumu yaşayanlar varmı varsa nasıl basaciktiniz yazarmisiniz