Kızlar 1 aydır resmen sürünüyorum çok rahatt geçti hamileligim son aya gelince.enfeksoyin oldum önce.peynir gibi geliyordu şimdi süt gibi ve hafif yeşil doktor suda eriyen bir.antibiotik verdi fakat geçmedi ardında 3 lü fitil verdi yine.gecmedi şimdi birtane daha yazdı 6 lı onu alacağım kaşıntı var rahmimi temuzleyince.batma oluyor kuruyor
Bazen dudakları şişiyor ne yapmam lazım