Sevgili arkadaşlar,
Çok rahat bir sezaryen geçirdim Allaha şükürler olsun, bebeğim 3 günlük ama başımdan vurulmuş döndüm ne yazık ki. Süt gelmiyor, yavrum umutsuzca cirpindi durdu kaç gündür, dün artık tun gün uyudu, meme emmeye bile çalışmadı (açlıktan baygındı muhtemelen). Akşamına çocuk doktoru mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi, elime plastik eldiven takip, serçe parmağını cocugun ağzına sokarak çocuğu besledim, bi yandan serçe parmağımı ağzına sokarken dudağın kenarından da siringayla bebek maması döküyordum. Hemşire gösterdi bana bunu. Öyle bir yıkıldım ki o iki saat … bebeğime anne sütü verememek, goguslerimi hunharca siksam da şeffaf bi sıvı (damlanın onda biri) gelmesi … mahvoldum. Aptamil 1 bebek sütü aldık, hastanede ilk mamayi verirken ağlıyordum, ama artık ağlamıyorum. Napayim nasip böyleymiş. Bana akıl verin kızlar.
Var mı aranızda mamaya geçen?
Benim hiç mi emzirme şansım olmayacak?
Aptamil 1 ile tecrübeleriniz neler?
Nolur tecrübesi olan yazsın. Allah rızası için.