Rabia_yunus Şuan 12+3 haftayim ara ara kahverengi lekelenmem oluyordu bir haftadır yoktu Şuan saat 2 ve wc gittiğim de kahve leke gördüm çok korkuyorum yaa sizde böyle bir durum oldu mu
HelloooMomy Rabia_yunus Hastaneye git canım. Lekelenme veya kanama normal değil diyorlar 🙏 İnşallah önemli bişey değildir 🙏
TugbaOmerCucuk Rabia_yunus doktor bana pembe ve hafif kırmızı olanlar normal daha koyu renk olursa hemen gel demişti. Geçmiş olsun canım doktora gitmende fayda var.
Rabia_yunus Busraaaydn yok 3 ay ilişkiye girmedim ne olur ne olmaz diye ve dün baya çarşı gezdik ondan olabilirmi acaba yürümekten
Ceydakrtpe22 Rabia_yunus yerleşme kanaması olabilir stres yapma doktorunla bi görüş 🙏🏻 ağır bi iş yapma bu süre zarfında ilişkiyede girme
Rabia_yunus Ceydakrtpe22 çok teşekkürler yazdığını için yok ilişkiye girmiyorum sadece dün uzun süre sonra baya çarşıda dolaştık filan yürüyüşten olabilir mi acaba diyorum
Ceydakrtpe22 Rabia_yunus gebeliğin başlarında çok fazla yürümeyi tavsiye etmemıstı bana doktorum günlük 20 dakka küçük adımlarla demıstı