aysenuryusuf Kızlar 31 haftada doktor rahim kısalmaya başlamış dedi belki erken olabilir diye Progestan fitil verdi fakat ben kullanmadım şuan 36 haftalık oldu herhangi bir sıkıntı olur mu acaba kullanmadım diye
Rbytkn aysenuryusuf yoo zaten erken gelmesin diye vermişti ama gelmedi isabet olmuş sadece ilaç kullanmamış oldunuz yani herhangi bir sıkıntı yaratmaz onun amacı sadece doğumu ertelemekti
Arzuanne İlaca kullanmamış olmanız bence iyi olmuş benim de aynı 30 da kısalık vardı 34 oldum dikakt ediyorum ama ilaç kullanmıyorum doktor vermedi iyi de oldu bir yandan
aysenuryusuf Arzuanne ilaç kullanan biri değilim açıkçası bir de unutuyorum bugün alcam şu gün alcam derken kaldı geldik 36 haftaya 😂