Lvn0121 Kızlar karar veremedim hangisini olacağıma sizce hangisi daha sağlıklı ağrısız sonradan problem olmayan
eveb19 Lvn0121 doktorlar genelde spinali tercih ediyor ama spinal olan bazı insanlarda bel,bas agrisi oldugunu söylüyor hatta bazen kalici oldugunu duydum, ben ilk dogumumu genel anestezi ile oldum rahat gecti cok sükür 22ocakta 2.dogumum var spinal anestezi olucam bu defa umarim o da güzel gecer
Bimiyendis Lvn0121 ben c.tesi doğurdum spinalle. Sezeryan sırasında itme çekme gibi hareketleri hissediyorsun ama kesinlikle acı hissetmiyorsun. Bebeğin doğduğunda o sesi duymak, ilk sana verdikleri an o kadar kıymetli ve güzel ki. Cesaretin yoksa da kendini bebeğine odakla ve kesinlikle spinal ol bence. İğne filan can da acıtmıyor korkmana gerek yok
xbebegimx Lvn0121 mecburiyetten genel oldum ama iyiki de oyle olmus bel agrisi bas agrisi olmadi sadece narkozun etkisi biraz zor gcti😂 ama bebegimin de ilk dogus anini gormek de isterdim
Galya15 Lvn0121 kesinlikle spinal bebişini direk görüyorsun hemen temas ettiriyorlar mükemmel bir şey
Lvn0121 ezgi-esk neden acaba ben ilkinde belden aşağısı oldum bu ikinci olacak genel yap diyo yakınlarım bişey görüp hissetmezsin die
ezgi-esk Lvn0121 Yarım olduğu zaten hem görüyorsun hem hissetmiyorsun zaten hemde bebeğinin çıkışını ağlayışını görüyorsun. Her zaman kendinde oluyorsun bebeği hemen emzirebiliyorsun bence daha güzel
caglakorkmaz eveb19 22 Ocakta benimde sezeryanım var(oğlum daha erken gelmek istemezse tabi) 2022 de kızımı spinal sezeryan ile doğum yaptım normalde bel fıtığı olan birisi olarak sonrasında bel ağrılarım bile azaldı diyebilirim. Ve bebeğimin doğduğu ana şahit olmak onun sıcacık tenini hissetmek çok güzeldi. 🥹kaldı ki genel anestezi olanlar ağrıyı falan sonradan daha çok hissettiğini duymuştum 🤗
Lvn0121 caglakorkmaz eveb19 2.sini spinal mi tercih edeceksiniz benimde 12 ocakta doğumum çok az kaldı
maman-es Panik atak sebebiyle kesinlikle genel istiyodum ama doktorum ikna etti ve genel olmadım, çok kötü olursan sonradan uyutabiliriz seni demişti, gerek de olmadı, iyiki de genel olmamış. Bebişle orda geçireceğiniz ilk dakikalar çok kıymetli 🌷
Lvn0121 maman-es işte bende stresten panik atak oldum ilkinde ama sakinleştiriciyle uyutmuşlardı gibi gakat farkındaydım Herşeyi görüyordum ama kendimde değildim
Lvn0121 caglakorkmaz evet genelde ameliyattan çıktığın gibi ağrıyı hissediyorsun spinalde bi iki saat sonra başlıyor ağrısı bende öyle biliyorum
eveb19 caglakorkmaz hayırlısıyla sag salim kavusalım insallah yavrularımıza :) genel anesteziden sonra kafam baya güzeldi o yüzden yarisi var yarisi yok anıların🤭 ama öyle siddetli agrılar ceksem hatırlardım diye düsünüyorum,sadece sürekli uyumak istedigimi hatirliyorum 5yil olacak benim dogum yapalı :)
maman-es Lvn0121 kendini en iyi sen bilirsin canım en doğru kararı verirsin, önemli olan sağ salim bebişe kavuşmak
eveb19 Lvn0121 evet spinal olacak,sizin birsey kalmamis doguma insallah sag salim kavusursunuz sizde yavrunuza :) kahve ve bitter cikolata almayı unutmayın yanınıza :)))
Lvn0121 eveb19 ayarladım herşeyi teşekkür ederim rabbim hepimizin sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin
Lvn0121 Bimiyendis oradaki heyecan stresimi yönetememek görmek beni endişelendiriyor ama spinal daha mı çok öneriliyor
Elizbusra Bende bebegımle temas edip ılk beb gormek istiyorum bende cok korkuyorum cok elhamloyım ınsallah haparanılırım 3 hafta sonra
gamzeadattk Merhaba benim ilk bebeğim normaldi ama bu bebeğim makat geliş olduğu için sezeryan olacağım Allah izin verirse doğumum yarın 🥰 Bende çok korkuyordum ama bebeğimin doğduğu ana şahit olmak istiyorum bu yüzden de spiral istiyorum