Kızlar ihmal etmeyin gidin doktora bende 33. Haftamdayim sancı vardı bir süredir bebek baskı yapiyor gibiydi doktor baktı alttan incelme olmuş yat dinlen 36-37 göremeyiz yoksa dedi progestan başladık. Ben birde şiddetli bir soğuk algınlığı geçiriyorum şuan her öksürükte sancı giriyor 🥲