AlnSura ya bişey sorucam sancısız nasıl doğurdunuz ıkınma hissi nasıl geldi boş boşmu ıkındınız benim açılmam olmasına rağmen hiç sancım yoktu 9 cmyken bile ebe ıkın geliyor diyordu ama gram bişeyin aşşağı indiğini hissetmiyodum mesela 2 saat boş boş ıkındım çatalda ebe çıkarttı kendisi çıktığını bile hissedemedim ben (epidursl almadım)