Merhaba :( 26. Haftadan itibaren doktor istirahat vermişti herkes ohh senin yerinde olsak bizde yatsak diyordu ama 33. Hafta itibariyle artık uyku denen birşey kalmadı ne gündüz uyuyabiliyorum ne gece çok hareketli bir oğlum var gözümden uyku akıyor ama uyuyamıyorum ne yapıcam bilmiyorum son aylar ne zormuş vaktinde gelsin de bazende keşke bitse şu belirtiler demiyor değilim.. Hamileliğimin başından beri herşeyi yaşadım takatim kalmadı:( bulantı istifra baygınlık tansiyon düşüklüğü bel ağrısı Rabbim yardımcımız olsun isteyen herkese de nasip etsin mevlam ama zormuş yaaa yaşayan anlar hep duamdır Rabbim düşmanıma bile yaşatmasın öyle bir içimi dökmek istedim nolur dua edelim birbirimize
Kolay doğumlar dilerim hepimize