Merhaba sevgili anne ve anne adayları. 30 haftalık gebeyim. Son 2 haftadır bacak aramda özellikle yataktan kalkarken çatırdama var. Yani başta normal dedim ama gündüz bişi yok yürü et vs ama oturduğum yerden ya da yatakta sağa sola dönerken ve kalkarken bacağımın arası sanki kırılıyor. Belim de. Çatır çutur öldürüyor. Yarın kontrolüm var gideceğim. Aynı durumu yaşayan bununla başeden var mı acaba? Magnezyum alıyorum gğnde 1 tane. D vit düzenli içmezdm içeceğim. Ama yorucu ya. İnsanın eti acır mı. Kalça vajina garip. Bu 2. Gebeliğin 31 yaşındaym ilkinde hiç yoktu. Lütfen deneyini olan yazabikir mi?