Aysemm44 1 aydır geçmeyen öksürük akşamları çok oluyor çarşamba doktor randevum var inşallah bişey çıkmaz
Rabiss34 Benimde aynı hatta post bile açtım bunun için limon bal dediler pekmez dediler mandalina kabuğu dediler ama geçmiyor dediğiniz gibi gece bir anda başlıyor inşallah geçer 😔
Lazzz61- Bende aynı durumdayım maalesef öksürük ve hırıltı var gece uyku uyumuyorum oturuyorum öyle boğazım ağrıyor öksürmekten 37+2 yim bide onun ağrısı var 🥺