Kızlar gebeliğiniz boyunca illaki bi yere çarpıyoruz veya başka sorunlarla karşı karşıya gelebiliyoruz bugün netten baktım amniyon sıvısı bebeği koruyormuş ama yine de sormak istedim göbek deliğinin üstü sağ taraf yani kaburganın 3 parmak altına kopegim var ayağa zıpladı ve hafif sert bir şekilde patisi geldi sanki bisey çarpmış gibi bir his oldu ittirme gibi diyeyim ama üstüme zıplayıp patisi biraz sert şekilde karnımın sağ tarafına gelince acaba bisey olur mu endişesi geldi netten biraz okuyunca rahatladım ama yine de buraya da sormak istedim 🥰🌸