MelteM2cck Sevim-asel sebamed in pişik kremini öneririm. Bide sağlık ocağına yazdırabilirsin madecosol çok iyi yanık yara pişik kremidir. Ben bebeğime ne zaman kullansam faydasını gördüm. İlk kızım 8 yaşında madecosol ile büyüttüm diyebilirim. Bir de bepantholün yara merhemi var o da pişiğe çok iyi geliyor tedavi edici bu ikisi
Nurmert Alerji durumuna hiç bakıldı mı ? Geçmeyen pişik besin alerjisi olabilir birde kan da var diyorsunuz , kanı bi takip edin devam ediyorsa doktorunuza danışın
Tbsra95 Sevim-asel birinci marka cok önemli ikincisi mustellanın pisik önlüycü kremi hamethan cok iyi gelmişti benim kıza mustellanın pişik önlücüsünü her açıp kapatınca koyuyordum öyle öyle büyüdü yani