Cnnetim şu an acaip bir salgın var normalde kolay hasta olan biri değilim ama 1 ayda 2 grip atlattım. Ben kendi yaptıklarımı söyleyim bu şekilde 3 4 günde atlattım hastalığı. Öncelikle kahvaltıda dahil sıcak çorba içtim boş limon sıkıp boğazım ağrıyordur çünkü. Peşinden sabah akşam çok açık limonlu çay içtim günde de abartmadan küçük fincanla nane limon içtim boğazım ağrıdığı için yemeni ile sardım birde burun tıkanıklığıma hafif buharlı sıcak olmayacak gebelikte aşırı sıcak zarar diyorlar ne kadar doğru bilemem. Haiff buharlı suyla duş aldım ve burnum o zaman çok güzel açılıyordu benim yaptıklarım bunlar bu arada hiç parol içmedim ve serumda taktırmadım bu şekilde evde atlattım kendim