Arkadaşlar merhaba, 2 yıl spiral kullandım ve toplamda 2 defa regl olmuştum bu yüzden çıkarttırdım. Çıktıktan 2 gün sonra regl oldum , sonraki ay da oldum. Fakat aralık ayında olmadım. Doğum kontrol ilacını düzenli kullanıyorum. Test yaptım negatif. Birkaç gün sonra yine yaptım tekrar negatif. İki gündür göğüslerimde adet zamanında olduğu gibi bi dolgunduk ve acıma var. Birde fark ettim ki birkaç kez normalde kolay ağlamayacağım şeye ağladım. Türkiye’de değilim gidip kafama göre test de veremiyorum. Sizce adetim daha düzene girmedi mi ondan mı böyle oluyor ?