Aysenurrr42 Arkadaşlar 33 +5 deyim. Bi kaç haftadır lavaboya cıktıgım da akıntım sulu bir şekilde geliyor uaşayan varmı acaba normal mi yoksa suyunda azalmamı oluyor bilgisi olan varmı ?
Aysemm44 Aysenurrr42 Bende oluyor 18 haftalığım hastane dedi çocuk baskı yaptığı için idrar kacırması oluyormuş bende başta su sandım doktor gayet normal dedi