Nurhayat65 Dogumdan sonra pek yemeğe vakit bulamıyorum çok uykusuz kalıyorum bebegimi uyuttuktan sonra bende uyuyorum çok uykusuz kaldıgım için yemek dahi gayret edip hazırlıyamıyorum kendim.. günde 2 ögün yiyorum sizce kadar dogru nekadar yanlış?
bdenerigokce Nurhayat65 bende 2 öğün yiyorum eşim 3 öğün yemen lazım diyor Öğünü bile zar zor hazırlıyorum 3 hiç yapamam yani ne vaktim var ne halim Ama çoğu kişi su ve dinlenme diyor benim de aklım karışık