Eşimle çocuk düşünüyoruz Bundan 7 8 gün önce göğüslerim aşırı derecede hassaslaşmıştı karnım şişmişti normalde bu belirtileri adet öncesi yaşardım ama bu sefer ki daha rahatsız ediciydi ve adet olduktan sonra göğüs hassasiyetim geçer karın şişkinliğim inerdi. Ama bu sefer adete 3 4 gün kala göğsümdeki hassasiyette geçti karın şişkinliğimde indi. Normalde yarın adet olmam lazım ama bu dediğim belirtilerin hiç biri yok adet olacağımı bile hissetmiyorum. Fakat 4 5 saattir akıntı değil kahverengi lekelenmem oluyor çok afedersiniz peçeteyle silince fark ediyorum ve çok az oluyor bu lekelenme bu durumu yaşayan oldu mu acaba yerleşme kanaması olabilir mi lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim