Kuzeyozum kızlar 35+3 bugün çok fazla karnım sertleşiyor, bebek toplanıyor belimden ağrı giriyor ama öyle dakika tutabileceğim kadar düzenli değil normal midir ?
xhbgns Kuzeyozum Duzenli degilse bu haftalarda normal ama sanciniz da olabilir nst ile bakilmali doktor randevunuz yakin degilse doktorunuzla gorusup durumu belirtip nst isteyebilirsiniz en azindan sancidan mi yoksa yalanci sanci mi onu ogrenmis olursunuz
Nur_50 Kuzeyozum normal canım vücut kendini doğuma hazırlıyor düzensiz kasılma sancılar oluyor benimde olmuştu hala olur arada Şuan 36+2 haftalık
umrumdadegil Kuzeyozum dinlenince geçmiyorsa gerçek sancı olabilir geçerse yalancı sancıdır biraz dinlen kontrol et
Mervekaa Kuzeyozum endişe etme canım benimde her sabah bir yere toplanıyor biraz konuş ayaklarını gıdıkla salıyor kendini
HZYA 35+5 bende sürekli oluyor burda herkes normal dedi çarşamba kontrolüm gidince öğreneceğim umarım iyilerdir bebişler doğuma hazırlanıyor yazıyor herkes