Aslinda sadece eşinin yanında olması daha iyidir ama herseyiyle yinede annemin yanımda olmasını çok isterdim. Yaşıyor olsaydı keşke yanıma gelmese de dahi uzaktan duasını hissetmeye de razıydım, hem gurbetlik hemde annesiz doğum yapacak olmak cok zormuş. Annenin yerini kimse tutamıyor.