Derinnmom Kızlar böyle bir buton görünüyor anlamı nedir 😍 Kızım çok hareketli çok yorgun ve heyecanlıyım ❤️🩹🌸
Gozdecaner Derinnmom 34 ten itibaren geliyor bebisin doğduğunda o butona basınca da happy kidse yönlendiren bişey çıkıyor eskiden öyleydi yani 2 yıl önce hala öyledir diye düşünüyorum 😂
cennetb Derinnmom 34+3 benimde kızım olucak çok hareketli artık gelsin istiyorum doğumda napıcam bilmiyorum korkuyorum
Derinnmom cennetb kız valla dayanacak gücüm kalmadı bi an önce gelsin diyorum, bi yandan da doğumdan o kadar korkuyorum ki biraz daha içimde kalsın diyorum 😂
cennetb Derinnmom içimde kalsın istemiyorum artık gelsin istiyorum bende doğumu eninde sonunda yapacağız nasıl yapacağız bilmiyorum ama 😂yanında olması için sabırsızlanıyorum
Arzuanne Doğum anı kötü bir an değil ki he sancılar zordur tabi orası ayrı ama gelince çekilir bir şekil nem artık doğsun istiyorum
Arzuanne Derinnmom bir kaç ıkınma ile bebek geliyormu doğurmak zaten 10 dakka bir şeymiş sancılar çok sadece