MiNeNzl vallah canım gayet yapıyorlar ilk haftalarda çok derine sokmuyot zaten ama bugün canım çok acıdı..
hem rahim ağzına bakmak için hem de kanser taraması için kulak çubuğu tarzi birşeyi ıslatıyor ve laboratuvara yolluyor..
Ayrıyetten enfeksion mantar için bakılıyor, o tür bir durumda normal doğumu önermiyorlar bebek enfeksion kapar diye..