Zynp_ Hastane de benden numaramı aldılar arayacağız dediler daha ses yok belli bir haftadan sonra mı başlıyoruz eğitime acaba
tugbadurmaz34 Zynp_ 20. Haftadan sonra başlar başladıkları tarihte 20 haftayı geçen gebeler aranır ben 20+3 oldum bugün aradıkları haftaya gidicem başlayacağım