Benim de tekir kızım vardı aşırı hareketliydi, bebek doğduktan sonra yavaş yavaş alıştırmak istedim fakat evde sürekli ordan oraya aşırı hızlı koşturuyordu ki kaç kez son saniye bebeğin üstüne atlarken yakaladım, iki kere de malesef üstünden sıçrayrak dolaba çıktı. Bebek için riskliydi odaları ayırmayı denedim, o da resmen hapis hayatı oldu böyle hareketli bir minik için. Tüy dökmeye kusmaya başladı, psikolojik olarak iyi değildi. Önceliğim bir süreliğine en azından bebek toparlanıncaya kadar emanet edebileceğim bir aile olsun, sonra geri alayım çok istedim fakat bunu gerçekleştiremeyince tamamen sahiplendirmek zorunda kaldım. Çok özlüyorum ❤️🩹