Biz de 26+5 deyiz bugün kontrolüm vardı. Gebelik şekerine baktırdık. Sonuçlar iyi ve 1 hafta önden gidiyor maşallah boyu kilosu çok iyi kızımın. Nisan gibi sezaryen olacağım. Benim bacak arası çatı ağrısı diyorlar sanırım bir de bel sırt ağrılarım var. Onun dışında iyi gidiyor çok şükür bin şükür