Rmsc sevda5561 kızımın ismi Elisa 🧚 Linada çok güzel bir isim , ama bir kızım daha olsaydı Eslina koyacaktim ☺️
Sedefkitir12- beyhan3678 benim ilk kızımın adı Asel İsra suan 2. Kızıma hamileyim onun adını da Asya koymaya karar verdik 🥰
MihribanErdem beyhan3678 Kardeşim de Asel koydu Asel inci düşünüyorduk kararsız kaldı Asel oldu sadece 🌼
beyhan3678 MihribanErdem aslında sadece asel olabilir ama görümcemin adı aysel o yüzden de ikinci isim istiyorum
S12e28h46 Bende Aden Nehir düşündük istiyoruz ama şuan asel lina da koyabilirim diyorum eşim aden nehiri daha çok istiyor başından beri hatta 1 senedir öyle düşünmüştük kızımız olursa Aden nehir diye oyuzden değiştirmek istemiyor
YarenUmut Hayırlısıyla sağlıkla doğsun ewlatlarıniz, kızım da. Biz Yaren Roza koymaya karar werdik. 🌺