İyi akşamlar hanımlar. Ben ankaraya 2 ay önce taşındım 37 haftalık gebeyim tanıdıklarımın önerdiği kadarıyla etlik şehir hastanesinde takipliyi. Doğum olarakta orayı düşünüyorum 2. Gebeliğim ilki normal di ve bana göre çok rahat doğumum olmuştu kiloma göre bundada normal istiyorum orda doğum yapan arkadaşlar fikirleriniz benim için çok önemli nasıl davranıyorlar ???