Evet gece olursa kendi doktorunu çağırmak istersen 5000 tl ek ücreti var danışmaya ödüyorsun doğumdan sonra doktor direk alıp gidiyor ücretini dedi bana muhasebe çok saçma gerçekten o zmn o doktora niye muayene ücreti ödüyorum takipli olarak ?? Niye takipli doktorum dogurtmuyo belki ben nöbetçi doktorlardan istediğim yaklaşımı alamicam belki doktorumda sadece rahat ediyorum ? Her şey para olmuş gerçekten