Gzzzm ben sezeryan ooldum canım 2,5 sene önce kızımda şimdide 5 aylık hamileyim acı eşiğin yüksekse eğer fazla zorlanmassın sezeryanda benimde acı eşiğim yüksek çok zorlanmadım hiç ağrın olmaz diyemem ağrın oluyo tabi ama dayanıyosun çünkü sana muhtaç olan bi bebek var ama eğer normal doğum yapabilirsen tabi normal doğumu dene derim ben 40+3 de suni sancı aldım sabah 8 den akşam 10 na kadar suni sancı çektim mağlesef açılmam olmayınca mecburi sezeryan oldum ☺️