Derin11 2 gün önce sezeryan doğum yaptım doğumdan önce ayaklar ve bacağımda ödem yoktu olan ödem de aşırı azdı dışardan fark edilmezdi ama doğumdan sonra bayağı ödem topladı tombik ayak gibi görünüyor ayaklarım bu durumu yaşayan oldu mu ne zaman geçer?
Nurr_22_22 Derin11 1 hafta içinde düzelir bana günde 5 lt su iç demişti doktorum öyle yaptım suyu bol iç
1dilek Derin11 merhaba canım öncelikle gözün aydın.İlk doğumumda benimde öyleydi annem ve kayınvalidem ısırgan otumu pişirip sarmadı ayaklarıma :))) cahillik işte sonradan öğrendikki antibiyotiğin yan etkisi 1 haftaya geçer inşallah :))
Fdmgnr Derin11 bendede oldu. Doktorum 20 25 güne belden assadaki tüm ödemler gider dedi. Ve öyle de oldu merak etme
Meleksima Derin11 selam geçti mi. Odemleriniz bende aynı şekilde öyle. Oldu geçmiyor yaa taşıyamıyorum artık Rabbim gün versin