Rumeysacelikk46 Kızlar , detaylı ultrasona kaçıncı haftada gidilmeli ve radyolojiye mi gidilmeli yoksa perinatoloji doktoruna mı ?
071018 Rumeysacelikk46 merhaba 21 22 arası uygun genelde kadin dogum doktoruna gidip ordan yönlendirme yapılırsa detaylı için daha kolay randevu alırsınız
Snm06 Rumeysacelikk46 ben 20+5 teyken gitmiştim önerilen tarihlerde 18 23 hafta arası ve perinatoloji doktoruna gitmelisiniz kesinlikle riskli gebelik uzmanı olarak geçiyor ve Bebek konusunda daha bilgili her anlamda bebegin damarlarına kadar inceliyorlar
Rumeysacelikk46 Snm06 ya gidip direkt detaylı ultrason için mi geldim diyeceğim 😂 doktor konularında aşırı tecrübesizim
SumeyyeTpl Rumeysacelikk46 ben 26+5 te gittim kadın doğuma gidince alan vs açıyorlar daha kolay randevu alıyorsun özele gidince zaten direkt ücretle gidiyorsun.Perinatolojiye gittim ben.
Rumeysacelikk46 SumeyyeTpl gittiğim hastanede peritonoloji doktoru yok o yüzden başka özel hastanede önerilen bir doktora gitmeyi düşünüyorum
SumeyyeTpl Rumeysacelikk46 devlet hastenelerinde olurdu genelde ama özel hastaneyede gidebilirsin sonucunu kendi doktoruna gösterirsin isterse zaten
nurcan05 nuraysrhn 40 dakika falan sürdü bütün organlarına bakıldı tek tek bir sorun var mı diye CD ve resimler verildi bir sürü bebeğim bileğini emiyordu doktor bakarken 🥰