Bir tane oğlum var ikinciyi zorunlu kürtaj oldum geri çekilmeyle hamile kaldım oğlum daha 9 aylıkken sebebi sormayın hastalıktan dolayı ilk çocuğumu da zor doğurdum ve burda dha önce konuşmuştuk ve canlı kürtaj oldum ben çok canım yandı çok ağladım sonra piskoljim bozuldu her ilişkiye girerken sürekli birdaha hamile kalırsam diye vede eşim prezervatif asla kullanmıyor kullanırsa da bosalamiyor bana çoğu korunma yöntemleri yasak artık delirmek üzereyim sureklk her ilişkide hamile kalcakmiyim diye piskoljm alt üst bugün gene ilişkimiz oldu vede gene prezervatif kullanmadi bnm yumurtlama gunum değildi fakat ben Ella hapı içtim aldırdım ne olur olmaz diye çok ofekeliyim yani oliskiye Giresim bile gelmiyor eşimi opesim dahi gelmiyor çok severek evlendik ama ondan çok uzaklaşıyorum kaybetmek de istemiyorum ama çok yoruldum kendjside istemiyor çocuk çocuğa ilgisi çok az çok seviyor ama sürekli telefonu maçı daha öncelik ilk oğlum da da yardımı yoktu ben sakat halimle çocuğumu tek başıma çok zor altında büyüttüm bir gece asla kalkmaz hep ben kalkarım bunları düşündükçe de çok zoruma gidiyor ve uzaklaşıyorum şuan oğlum 24 aylık artık doktora diycem sprial tak ne olursa olsun umrumda değil bana ileri derece de kansızlık var takarsak kanaman çok olur vs dediler ama taktircam fakat bu seferde ya kayarsa diye mal mal düşünüyorum gerçekten piskoljm hiç iyi değil. Yardım alsam oğlumla nasıl gidicem bilmiyorum